Menu

Heeft u een vraag? Kijk hieronder voor naar de veelgestelde vragen en vind uw antwoord.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice, u kunt mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Verkoopt u ook rolstoelkaarten voor de aangeboden evenementen?

Die verkopen wij niet indien speciaal aangegeven. U kunt het beste contact met ons opnemen om na te vragen of de locatie rolstoelvriendelijk is. Als dit het geval is kunt u gewoon een kaart bestellen en ons een mail sturen met de mededeling dat u in een rolstoel zit. Op aanwijzing van de orginisator krijgt u dan een plaats aangewezen.

Kan ik ook met de theater- of concertbon betalen?

Hier werken wij helaas niet mee samen.

Hoe lang de tijd heb ik om mijn betaling over te boeken?

Uw order blijft 3 dagen op gereserveerd staan. U heeft dan ook 3 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Na deze 3 dagen gaan de kaarten weer terug de verkoop in.

Krijg ik een acceptgiro thuisgestuurd na mijn bestelling?

Nee, u ontvangt een bevestigings-email waarin staat vermeld hoe u het bedrag kunt overboeken naar onze bankrekening.

Kunt u mij een factuur sturen met BTW?

In de bevestigings-email staat de BTW al gespecificeerd.

Ik heb net een bestelling gemaakt maar de betaling is mislukt. Nu is het evenement uitverkocht. Wat nu?

Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met sales@kleinconcert.nl Onze medewerkers kunnen u hier verder bij helpen.

Wat is het verschil tussen de getoonde categorie├źn?

Het verschil in prijs komt door het beter zicht op het podium, de vloer of het veld.

Waar zit ik precies, kan ik ook specifieke stoelen kiezen?

Nee, u kunt bij ons alleen kiezen voor een categorie (indien van toepassing). Wij zullen de best mogelijke plaatsen in de door u gekozen categorie aan u toe zenden.

Zitten we wel naast elkaar?

Ja, wij verkopen alleen maar aangrenzende zitplaatsen, u zit dus naast elkaar tenzij anders staat aangegeven op de bestelpagina.

Hoe kan het dat jullie prijs lager/hoger is dan een ander ticketbureau?

Ieder ticketbureau heeft zijn eigen prijzen voor een evenement, hierdoor verschilt de ticketprijs per ticketbureau.

Hoe weet ik dat jullie geldige kaarten verkopen?

Wij zijn een professioneel ticketbureau en wij leveren altijd 100% unieke tickets. U kunt altijd met onze medewerkers contact opnemen via sales@kleinconcert.nl

Hoe kan het dat jullie nog kaarten hebben voor een uitverkocht evenement?

Wij ontvangen vaak een gegarandeerd aantal kaarten voor een evenement. Als een evenement is uitverkocht, kan het zijn dat wij daarom wel nog kaarten op voorraad hebben.

Waarom versturen jullie de tickets via de mail als e-ticket?

Wij werken, tenzij anders aangegeven, bij de meeste evenementen alleen met e-tickets, die u zelf uit moet printen. Die houd de handelingskosten laag en betaald u de laagst mogelijke prijs voor uw ticket.

De tickets zijn een kado, komen de tickets op naam te staan?

Nee, de tickets zijn overdraagbaar. Het maakt niet uit welke naam u opgeeft bij de bestelling. Degene met het ticket in de hand komt binnen bij het evenement/concert. LET OP: u kunt maar 1 keer naar binnen komen op een e-ticket. Print u de tickets twee maal uit zal de tweede aan de deur niet doorgelaten worden. Alle tickets zijn uniek.

Ik heb geen e-mailadres!

Neem dan contact op met 0900 - ***** om uw bestelling telefonisch door te geven.

Ik heb geen printer om de tickets uit te printen en het evenement is morgen/vandaag, wat nu?

Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met sales@kleinconcert.nl of  bel 0900-******. Zij kunnen u hier verder bij helpen.

Ik heb de bevestigings-mail niet ontvangen n.a.v. mijn bestelling, wat nu?

In veel gevallen staat de e-mail van uw order dan in de ongewenste mail/spam folder. Is dit niet het geval neem dan contact op met sales@kleinconcert.nl of bel 0900-******. Zij kunnen u hier verder bij helpen.

Einde